Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

11 mars 2012

oppstart på ritalin

Tiden har kommet for oppstart av ritalin.  Tok 5 mg i mårrest.
Har grudd meg lenge.Spesielt på bivirkninger. INGENTING fornuftig sier meg at dette er lurt.
Vet jeg ikke er under medisinsk tvang som Di så fint ordla seg, men om jeg prøver det ut kan jeg iallefall ikke si at jeg ikke har gitt det en sjangs. Hjælper Ikke  at jeg er stiv i kroppen og pusten min har blitt forstyrret igjen, dette skjer hver gang far i huset drar på jobb...får håpe litt meditasjon på kvelden hjelper :) (holder på å lære meg det, tar tid gjør det men det funker )

Skal spise frukost med gutta boys nå, og storebror er tydlig i et vittig humør da han ser meg i pappas morgenkåpe...."hei papsen....nei hei mamsen!du er jo ikke papsen, for pappa vasker jo ikke kopper og rydder kjøkkenet... " haha :) han gjør jo det da, veldig ofte faktisk, men er ikke som meg at han starter dagen med opprydding :)

Middag hos svigers iettermiddag :) gleder oss masse!!!

Fin fin søndag der ute :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)