Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

22 april 2012

sitter og....

venter på mamsen min jeg  :-) befinner meg i trønderlag, værnes flyplass. og her har jeg sittet siden ti på halv ett... dro vel tidlig hjemmenfra kan man si, flyet lander ikke før litt over 02... mamsen reiser fra Tyrkia, og skal være sammens oss i 3 uker. Sønnen min skal konfirmeres i mai, så da får vi endelig være ilag ijen! Det er lenge siden nå :-)
Datteren er hjemme med guttene, tro di gleder seg enormt til at bestemor kommer hjem på besøk igjen!!! Vi gleder oss alle!!! Å ja, vi skal spise masse mammamat!! ingenting er som maten te a mor :-) !!
Jeg fylte bensin for 801 kroner, det ble 50 liter det. SVINDYRT!!!! kjørte kl 21.50 og kom hit 00.15 , det ble 17,3 mil det. Skal skrive under på at det blir særdeles godt og komme hjem og legge seg i senga si!!! :-) Dog, det er verdt tid og energi!for jeg savner mamman min så veldig mye når hun bor så langt unna oss!! det blir ikke det samme som å snakke på tlf flere ganger i uka!
Nesten litt som julekvelden....har hun med tyrkiagave denne gangen...? ;-)
Enda et pluss er at hun stiller opp som barnevakt hver gang hun kommer, der er hun briliant!! Så disse ukene får jeg unna masse møter, kurs, trening, og sikkert en deit med mannen min! :-) og det er jammen på tide,!!  men jeg skal også ha kvalitetstid med henne, ta litt vare på henne :-)
ÅÅÅ det skal bli så godt! Snart er hun her  :-))))
JUHUUUU :-D

1 kommentar:

  1. Ingen er så god som mamma! :)
    Bli forresten med på give away inne hos meg!
    God søndag videre til deg.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)