Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

06 juni 2012

woop woop! 1 award to me! ☺

Næi Du sku ha sjett tryne på undertegnende! da ho oppdaga ein sååå koseli kommentar på bloggen sin!
Ho ha næmmele fått sæ ein award, ein oppmuntring litt anderledes oppmerksomhet  :-)




 "Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st 

prenumeranter eller färre.


In order to accept the award, the recipient will:


1. Thank the person who gave you the award.
 2. Link back to that person’s blog
.
 3. Copy and paste the award to your blog
.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel 
deserve this recognition. 

5. Let those blogs know by leaving them a comment" 


Meldinga va fra Else-Britt med bloggen sin Humlehagen , som syntes at æ va ein av dæm som fortjent en slik oppmerksomhet. TUSEN HJÆRTELIG TAKK snille du!!! Vart såååå glad!!!
 
Humlehagen er en blogg jeg har fulgt lenge! Den har og fortsatt gir meg påfyll av energi, sinnsro og følelsen av takknemelighet !!! Bildene hun tar er så levende og jeg føler meg ofte dradd inn i øyeblikket!!
Har jeg en lei dag, vet jeg at en titt inne hos henne får meg alltid i bedre humør!!
Spesielt når godeste minigrisen Trulte får et innlegg ;) Hadde aldri trodd jeg skulle bli glad i gris, men joda hun er så skjønn en gledesspreder! :)


Hvem andre skal så få en slik oppløftende oppmerksomhet?? ÅJO! Æ veit akkurat kæm det blir! ;-)

Bondekonas bekjennelser
En av bloggerne jeg oppdaget først  :-)  Hun brilierer med innlegg særs ofte på rim, du blir utfordret til å løse gåter og du blir sjarmert av henne hverdagsopplevelser!! :) Jeg liker så godt at hun nettopp uhøytidlig, avslappende og leken bondekjærring og jeg tror hun og sine ler ofte og masse! ;)

Min økologiske hverdag

Min første økoblogger oppdagelse :)
ELSKER! nettsiden hennes :) Med sin kjære og sine små har di hverdagen sin oppi nord. Hun er genuint dedikert til sine og deres liv og det gjenspeiler seg så godt i hennes innlegg og sjarmerende bilder!!
Jeg hadde en periode da jeg tvilte litt på mitt veivalg, men etter å ha lest en god del her ble jeg supermotivert!senket mine forventninger til meg selv og nå, ja nå puster hverdagen mye lettere takket være denne dama ;)

Nå har det seg slik at jeg har jo flere som jeg verdsetter her inne, men nå står gutte boys over meg og prøver og rive ifra meg pc`n! Kakao står på ønskelista! ;)

Så en glad dag ønskes deg som titter innom! :)

(jeg kommer innom lipå dan med mere ;-) )


Egedenne

Da jeg kom over denne dama, senket jeg så å si alle kravene til meg selv og mine! Rett og slett!  Og tenkte, Jeg er jo bra nokk som Jeg er! :)
Hun har kjempet og valgt kjærligheten, hun har valgt og leve Sitt liv!! Et liv med mening, rettferdighet for seg. Med Sterke meninger, som får deg til og tenke deg om 2 om ikke 3 ganger om-innlegg som ofte jeg sier inni meg " å det var Akkurat Slik jeg skulle ha sagt det!" Godt ordforåd som får meg til å smile, gråte og le :-) Jeg beundrer henne for sin styrke og pågangsmot! :)  

 Fra årstid til årstid

En av mine første følgere :))
Det er altså en  fryd og vandre i Hildes blogg!! En blogg jeg får mye tips og råd ifra når det gjelder hage og stell! :-) Og lyst!  Gir meg lyst til å skape og oppdage nye sider ved naturen :) Hun har flere interesser, bla håndarbeid, mytologi, historie og hagen hennes da-den ville jeg hatt! :) Ei dame med mye erfaring :))

Frøken BitterSøt

Et godt medmenneske, øko og miljøbevisst til fingerspissene :-)
Hun gir deg lysten til å prøve nye ting, deler villig sine ideer og er en motiverende kvinne!!!
Gir en følelse av at det enkle er ofte det beste, selvgjort er velgjort! :)
Nyter hennes innlegg med stor beundring :) 


Disse 5 er mine daglige "må lese bloggere", som fortjener  å bli løftet fram!!

Vel, det er jo helt klart Flere av di bloggene jeg følger som fortjener litt ros ;)
så du får selv titte litt på di jeg leser :)

En fin fin dag ønskes dere Alle!!!

Varm klem :))




6 kommentarer:

  1. Hei :)
    Tusen takk for award! Takk takk takk :)
    Klemmer :)

    SvarSlett
  2. Tuuuusen takk! :D Det varmer et bloggehjerte! <3
    Takk for inpirerende blogg til deg også og velfortjent pris!
    Dette må jeg skrive om (må bare blir ferdig med en eksamen først - lever litt i vakuum nå! :S )
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Kos deg,Ann Kristin, med prisen, den er såå fortjent!:)Fortsatt fin dag til deg!:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse med award. Vel fortjent :) Det er alltid koselig å titte innom bloggen din!

    Og tusen takk for award til meg. Det gleder!! Og takk for fine ord :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye!

    Og tuuusen takk for den kjempefine oppmerksomheten!
    Det setter jeg kjempestor pris på!
    (trege meg som ikke så den fine kommentaren din før nå..)

    Ha en finfin dag videre!

    SvarSlett
  6. Hei Ann Kristin:) Gratulerer med award og tusen takk for at du sender den videre til meg. Det setter jeg stor pris på selv om jeg er litt treig med å poste den på bloggen, skal poste den i dag etter at jeg har vært i fjøset og jobbet. MEGAMEGAstor klem fra meg til deg, AK <3 <3 <3

    Ha en finfin super dag med dine <3

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)